Przepis na udaną konferencję

Szukacie kompleksowej organizacji specjalistycznego eventu dla firm? Wystarczy skorzystać z usług profesjonalistów, którzy zaprojektują dla nas wydarzenie na najwyższym poziomie. W końcu udana impreza firmowa stanowi nie tylko wspaniały sposób pozafinansowej gratyfikacji pracowników, ale jest też świetnym sposobem na zwiększenie stopnia przywiązania do firmy oraz produktywności pracowników. Nic więc dziwnego, że organizacja takich imprez weszła na stałe do kanonu tradycji nowoczesnych firm.

Oczywiście zorganizowanie udanej imprezy firmowej nie jest sprawą tak prostą, jak mogłoby się wydawać. Najważniejsze to znaleźć odpowiednio duży lokal oraz bazę noclegową, którą oferuje np. Dworek Arkadia – http://dworekarkadia.pl/konferencje.html. Poza odpowiednim miejscem będziemy też potrzebować różnorodnych form rozrywki.

Oferta dworku
Wiedząc, jak trudne jest przygotowanie profesjonalnej imprezy, Dworek Arkadia wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów przejmując na siebie wszystkie obowiązki. Oznacza to, że oferuje kompleksową organizację tego typu eventów, co jest ogromnym odciążeniem dla firmy. Miejsce posiada w tym względzie bogate doświadczenie oraz odpowiednie zaplecze i bazę noclegową. Co więcej, dworek zlokalizowany jest w urokliwym miejscu, a rozległe tereny wokół niego pozwalają na zorganizowanie niezapomnianych imprez plenerowych. Specjalnie dla klienta zostanie przygotowany pełny scenariusz eventu, zapewniający pracownikom wspaniałą zabawę oraz niezapomniane przeżycia.

Impreza szyta na miarę
Rozległy teren wokół obiektu pozwala na organizację masowych eventów plenerowych, z ustawieniem namiotów nawet dla kilkuset osób. Piękny starodrzew, zlokalizowany bezpośrednio za dworkiem, umożliwia realizację różnego typu wydarzeń, będących prawdziwym urozmaiceniem imprez integracyjnych czy festynów. Arkadia to też świetne miejsce na wytworny bankiet, sala balowa pomieści jednocześnie nawet 350 osób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *